KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

środa, 2 marca 2011

SZUKAJCIE SPOKOJU I SWOICH MIEJSC MOCY.

Kielnarowa 02-03-2011

Szukajcie spokoju, ciszy i wiecznego natchnienia.
Szukajcie promieni słońca, podmuchu wiatru, śpiewu ptaków i szumu drzew.
Szukajcie spokojnego miejsca, gdzie będziecie mogli przebywać w absolutnej ciszy.

DLACZEGO ?

Zmieniają Wam się teraz zmysły. Jedne odchodzą, drugie przychodzą.
Świat pięcio zmysłowy odchodzi do lamusa. Przychodzi wielowymiarowość.
Tylko w ciszy i spokoju możesz zachować równowagę na wszystkich poziomach i rozwinąć swoje pierwotne talenty do maksimum.
Zostaw zgiełk i hałas. Zaproś do swojego życia CISZĘ. Celebruj ją.
Wasz świat jest tak rozgadany, pełen bodźców, przekazów werbalnych, natłoku słów. Tu nie da się usłyszeć własnych myśli. Wasze uszy, oczy i mózgi są bardzo zmęczone, zwoje przegrzane.
ZAPROŚ DO SIEBIE SPOKOJNY ŚWIAT A ODKRYJESZ JEGO NOWE WALORY, SWOJE NOWE MOŻLIWOŚCI. 
Zaczniesz w ten sposób lub pogłębisz proces samouzdrawiania na poziomie wibracyjnym. Uspokoisz rozedrgany umysł, ciało i wtedy z nowymi siłami ruszysz realizować swój plan.
Wybieraj starannie swoje środowisko. Są miejsca, które mogą zakłócić Twój rozwój. Przyjrzyj się swojemu otoczeniu i dokonuj wyborów.
Przyjrzyj się miejscu, w którym mieszkasz----- czy cię wspiera, czy zaburza Twój rozwój.
Posłuchaj swojego ciała, jak ono się czuje w tym miejscu. Usiądź spokojnie i zapytaj się swojej duszy, czy to miejsce jest dla niej. Oczekuj szczerej odpowiedzi, nie dopuszczaj rozumu. Patrz sercem na swoje życie. Jeszcze raz powtórzę ---- są miejsca, które cię wspierają i są miejsca, które hamują Twój rozwój. 
Niczego się nie obawiaj. Jeśli trzeba skądś odejść to zrób to bez lęku. Czeka na ciebie lepsze miejsce. Idź przez życie jak pielgrzym, do niczego się nie przywiązuj. Bądź w drodze i szukaj rozwiązań a przede wszystkim bądź szczery sam ze sobą.
Możesz zacząć od małych kroków.
Zajrzyj do swojej szafy i zobacz, które ubrania do Ciebie pasują, dają ci radość, a które trzymasz tylko dlatego, że szkoda ci ich wyrzucić lub z sentymentu.
Bądź szczery, szczerze odpowiadaj sobie na pytania.
Jeśli uznasz jakąś rzecz za swoja przeszłość ani chwili się nie zastanawiaj aby się jej pozbyć. To jest Twój balast, który nie pozwala ci polecieć wyżej.
Jeśli będziesz się ze sobą kłócił, dyskutował to zapytaj jeszcze, o to co za pomocą symbolu tej rzeczy chcesz jeszcze w życiu zatrzymać. 
Jakich starych sytuacji w życiu chcę doświadczać?
Może to otworzy ci oczy i ułatwi podjęcie decyzji.
Oczyszczacie z kurzu swoje domy, robicie detoks swoich ciał. Zróbcie na wiosnę generalne porządki na wszystkich płaszczyznach swojego życia.
Nie obawiaj się rezygnować i pozwalać napływać nowemu.

Mój komentarz do przekazu:

Obejrzyjcie koniecznie proszę „ DOBRY WYWIAD „ z Echartem Tollem, mówi w nim między innymi o miejscach, które sprzyjały jego twórczości. Cały wywiad jest świetny i ku pokrzepieniu dla pracowników światła. 


Ja również mam swoje miejsca mocy, do których staram się zaglądać tak często jak moje siły na to pozwalają. Tam szukam swojej mocy, natchnienia. Zdjęcia umieszczę poniżej.
To miejsce, gdzie teraz mieszkam po wielu przeprowadzkach dało mi siłę do tworzenia.
Wznowiłam tu przekazy channelingowe, zajęłam się projektowaniem odzieży z dzianiny, organizuję warsztaty dla kobiet i CHCĘ MI SIĘ ŻYĆ.
Wiem jednak, że w czerwcu będą nowe wyzwania i odejdę stąd bez żalu, z radością.
Odchodziłam już z wielu miejsc. Najtrudniej mi było sprzedać mieszkanie w Warszawie i pojechać bez planu na południe Polski. Dziś wiem po co to było i mam wiarę i ufność w dalszej drodze.
Jestem szczęśliwa i otwarta na nowe miejsca, które mnie zainspirują i dodadzą mocy.

Hermanowa - kaplica w Studziance, źródełko uzdrawiającej wody

 Szczyt góry, miejsce idealnej ciszy i spokoju z energią dostatku i sił współtworzenia.

Tu przytulam się do Mamusi Ziemi i uzupełniam energię.


CAŁUSY DLA WSZYSTKICH I TATANKA NA WZMOCNIENIE ODWAGI.