KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

niedziela, 13 marca 2011

ZANIM ZATRZAŚNIESZ DRZWI.

Przekaz dedykowany specjalnie dla Jordana Kazimierza Rzepki z bloga            
http://novaera.blog.onet.pl/
Wczoraj zaprosiłam się do jego blogowego życia.


Prosta droga jest najtrudniejsza. Na krętej spotkasz wielu wyznawców, aplauz, zaszczyty, dyplomy itd.............
Na prostej nikt na Ciebie nie czeka. Tylko TY. Idziesz na niej gdzie chcesz.
Na krętej idziesz tam, gdzie wytyczą Ci tor inni. Będą oczekiwać i klaskać, kiedy spełnisz ich oczekiwania, dadzą Ci nagrodę.
Na prostej Ty sam musisz się wspierać, sobie kibicować. Tu sam jesteś swoim fanem.
Na końcu krętej czeka Cię nagroda ------ droga do nikąd.
Na prostej czeka Cię nagroda ---------- TY SAM.





" ZAPROŚ  MNIE."( To dla ciebie Madziu.)


Zaproś mnie do swojego życia. Zaproś mnie, bo czekam na Ciebie już od dłuższego czasu.
        Moje myśli są Tobą przesiąknięte jak najpiękniejszym zapachem świątecznego stołu.
Kochaj mnie i szanuj. Przyjdź ze mną na spotkanie każdego dnia.
Stań przed lustrem i powiedz -----  miło mi Cię widzieć.
Ja czekam !!!!!!!

JA  SAM.





                                                        "ŚMIECH "    ( JEST ZARAŹLIWY).    

Ze specjalną dedykacją dla nas wszystkich.

Usiądź wygodnie na fotelu swojego życia. Rozgość się w przestrzeni swej radości.
Puść wodze fantazji. Jesteś w wesołym miasteczku !!!!!!!!!!!!!!!
Tu możesz się tylko śmiać i mieć fun.
Śmiej się , wykorzystaj wszystkie huśtawki, karuzele........

TO TWOJE PRAWDZIWE ŻYCIE.


                                                                                  ŚMIECH.



Ilustracje do przekazu pochodzą z kart Sonii Choquette "The Answer Is Simple"

Obejrzyjcie to koniecznie i miłej śmiechoterapii.