KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

środa, 23 marca 2011

CO MI W DUSZY GRA ?

                                                                            przekaz z 23-03-2011r.

Znów przeddzień wielkich zmian.

Co lubię ?  Nie wiem -  wiem co mówiono, że lubię.
Jaka jestem ? Nie wiem, wiem jaka powinnam być aby mnie ceniono.
Miłość, co oznacza dla mnie miłość ?--- Nie wiem!!!!!!
To puste słowo, slogan.
 Mówiono mi, że jak będę grzeczna to mama będzie mnie kochać.

WPUŚĆ MIŁOŚĆ DO SWOJEGO ŻYCIA.

Co lubię ? ---- lubię śmiech, radość, prostotę.
Jaka jestem ?----- Jedyna w swoim rodzaju.
Co oznacza dla mnie miłość ?------ To zalewająca fala ciepła w sercu. To chęć objęcia ramionami całego świata. Przytulanie wszystkiego i wszystkich. To chęć łączenia się, to poczucie bycia razem, poczucia przynależności, to radość odczuwana każdego dnia każdym członkiem mojego ciała.
Miłość to brak punktu odniesienia.
To zjednoczenie, zespolenie.
Czy jesteś gotowa na miłość? Czy jesteś gotowa prowadzić otwarty dom? Czy jesteś gotowa na wspólne życie?
Pomyśl o tym, jutro wrócimy do tematu.
Dlaczego o tym mówimy --- nie bez powodu. Nadchodzą takie czasy, że miłość będzie potrzebna w praktyce.
Będziesz mieć okazję aby słowa, deklaracje stały się czynem. Czy przyjmiesz obcych pod swój dach, czy przyjmiesz nieznajomych do swojej rodziny?
Czy podzielisz się swoimi dobrami?
Czy połączysz się ze swoją duchową rodziną?