KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

poniedziałek, 28 lutego 2011

SPECJALNE PODZIĘKOWANIA

Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili sie do powstania tego bloga. Każdy z Was dołożył swoją cegiełkę w swój indywidualny sposób. Kolejność wymieniania nie ma znaczenia, każdy ma nieoceniony wkład. Zaczynam----- dziękuję swojemu mężowi, że mi go założył i wspierał w pomyśle, swojemu synowi za mądre rozmowy i wsparcie, Ewelince z bloga W POSZUKIWANIU OPTYMALNEGO ZDROWIA za wszystko co do mnie powiedziała (długo by wymieniać), Marcinowi z RAWSTAURACJI za głębokie rozmowy, Gosi z Australi, że pisze do mnie maile, całej rodzince zgromadzonej na blogu Ewelinki---- każdemu za coś innego. Krysi z bloga MŁODYM BYĆ AŻ DO KOŃCA, za nieugiętość w walce o własne zdrowie. Dla PANA Z za jego czupurność i buntowniczy charakter. Dla dziewczyn z blogów kulinarnych za pyszne pszepisy i cudowne zdjęcia.

Dziękuję Pani Barbarze Choroszy z Radia w Chicago, że przeczytała mój przekaz w radiu i zasugerowała założenie bloga i za ciepłe słowa.
Dziękuję mojej przyjaciółce Ani za to, że stała się dla mnie inspiracją do przełamywania izolacji od świata. Robię to też dla niej aby pokazać jej, że czas jest wyjść z ukrycia i że to nie boli. Madziu kochana Tobie też dziękuję za zaufanie i ciepłe słowa oraz podsycenie wiary w to, że mimo przeszkód mam robić to co robię.
Jeszcze raz wszystkim dziękuję.