KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

sobota, 9 lutego 2013

AKCEPTACJA BOSKIEGO BOGACTWA.




Źródło dobrobytu jest obecnie dla wszystkich otwarte tak samo, ale nie tak samo dla wszystkich jest dostępne. Dla tych, którzy byli chciwi i gromadzili dobra będzie im zabrane a ci, którzy nie gromadzili, ponieważ uważali, że są niegodni, będzie im dane w nadmiarze.
Teraz jest czas duchowej akceptacji dobrobytu.
Możesz się przyłączyć do tego nurtu lub zanegować. Wybór należy do ciebie.
Akceptacja wiąże się z wysiłkiem odgonienia od siebie ujadającego psa- cerbera swojego niedostatku.
Zanegowanie to prosta droga do tego, w czym tkwisz dziś.
Włóż wysiłek i zacznij akceptować swoje własne prawo do dobrego życia.
Wyjdź ze stereotypów myślenia, narzuconych ci przez pokolenia twoich przodków. Weź pod uwagę, ze mogły być błędne i to właśnie one doprowadziły większość zwykłych ludzi na skraj finansowego urwiska.
Stań przed lustrem ze swoja twarzą pełna potępienia dla bogactwa innych i powiedz – Ja tez jestem godzien Panie Boże aby wieść dobre i dostatnie życie we wszystkich jego aspektach. Daję sobie prawo do bycia w obfitości, pięknych krajobrazach, subtelnych nurtach, powiewie bryzy z wakacjami w tle. Jestem godzien wszystkiego, co boskie, ludzkie, duchowe, materialne, miłe, zmysłowe....
JESTEM GODZIEN MOJEGO ŻYCIA.