KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

niedziela, 23 października 2016

Zapraszamy na nowe warsztaty "SAMOŚWIADOMOŚCI – KIM NAPRAWDĘ JESTEM?” które odbędą się 11-13 listopada godzina 11:00

Zapraszamy na nowe warsztaty "SAMOŚWIADOMOŚCI – KIM NAPRAWDĘ JESTEM?” które odbędą się 11-13 listopada godzina 11:00

http://metodaddw.pl/

WARSZTATY „SAMOŚWIADOMOŚCI – KIM NAPRAWDĘ JESTEM?”

Na tym kursie odpowiesz sobie sam, na odwiecznie zadawane pytania:
- skąd pochodzę?
- po co tu jestem?
- kim mam tu być?
- co przyszedłem rozwijać?
- jakie jest moje zadanie?
- jaki jest mój artefakt ( moja macierzysta energia)?
- dlaczego urodziłem się właśnie w tej rodzinie?
Odzyskasz utracone potencjały, które zgubiłeś w trakcie karmicznych doświadczeń.
- poczucie własnej wartości
- własną drogę doświadczeń
- wiarę w siebie i swoje możliwości
- prawidłowe, duchowe relacje z ludźmi
- własne, duchowe doświadczanie drogi (własne odczuwanie, własne wybory, własne oryginalne szlaki, myślenie własnymi kategoriami, niestandardowe postępowanie)
- swoje talenty
- swoje imię, swój dźwięk, własny ruch ciała
- odzyskiwanie własnego duchowego ekonoma
- odczuwanie życia ( życie z przestrzeni odczuwania a nie wytwarzania emocji)
- otwarcie pola serca
Nauczysz się podstaw radiestezji, dzięki czemu, będziesz mógł badać np. miejsca, własne zdrowie, sprawdzać jakie są nam potrzebne suplementy, jaką zastosować terapię. Będziesz mógł sprawdzać, czy nie ma cieków wodnych w domu i gdzie najlepiej postawić łózko lub biurko do pracy, odkrywać własne talenty i macierzyste energie, na radiestezyjnych arkuszach.
Na warsztatach będziemy korzystać min. z elementów terapii „ PRZYSZYJ GUZIK”, będziemy malować, pracować manualnie dla rozbudzenia intuicyjnej części umysłu. Będziemy również praktykować pismo intuicyjne i wiele, wiele innych atrakcyjnych rzeczy, dla ciekawych rozwoju i siebie ludzi.
Nauczymy was widzieć i słyszeć szerzej. Nauczymy was również, odczytywać informacje z obrazów, kolorów i uwrażliwimy na przekazy miejsc przyrody. Z nami usłyszysz ziemię i to co ma ci do przekazania. Będziesz słyszał ciche „szepty”dusz przyrody i dusz ludzi, którzy staną na twojej drodze z jakiegoś ważnego powodu. Pokażemy wam techniki równoważenia i harmonizowania siebie i uwrażliwimy na potrzeby ciała, bowiem tylko współpracując z ciałem i rozumiejąc jego potrzeby, możesz realizować siebie w pełni.

Warsztaty trwają 3 dni.
Piątek - 11:00 do 18:00
Sobota – 11:00 do 18:00
Niedziela – 10:00 do 16:00

Koszt 1400 zł.

Obiadokolacja w kosztach, noclegi we własnym zakresie.

Warsztaty te prowadzimy również przez skypa.