KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

piątek, 12 sierpnia 2016

Terapia "PRZYSZYJ GUZIK"

Wszechświat jest zawsze po mojej stronie….
Po raz kolejny przekonałam się o tym na ostatnich zajęciach grupowych „Delicious Life”, że wszechświat zawsze jest po mojej stronie. Wspiera mnie i dostaję od niego to czego naprawdę mi trzeba na daną chwilę.
Tym razem przysłał mi wspaniałe kobiety, z którymi mogłam przeprowadzić na żywo prototypowe zajęcia nowej terapii „Przyszyj guzik”.
Brakowało mi jednego puzzla układanki w mojej głowie aby zakończyć fazę eksperymentowania - pewności, że działa na innych tak samo jak na mnie i na całą moją rodzinę.
Kobiety, które przybyły – to różne kolorowe ptaki. Każda wyjęta z innej bajki, z innymi pięknymi i mądrymi umysłami. Dały mi dowód na to, że metoda „Przyszyj guzik” działa, a w trakcie zmienionego stanu świadomości na potrzeby terapii już nigdy się z niego nie wychodzi. I to był cud, tego nie wiedziałam ale już wiem. Jak świadomie zechcesz zmienić stan percepcji to on już z tobą zostaje na stałe. Raz uruchomiony nie znika, znika za to twoje stare postrzeganie życia. Bezpowrotnie! Już nie możesz kontynuować w zmienionym stanie świadomości starego życia. Nie ma takiej opcji!!!!
Wychodząc od nas w zmienionym stanie postrzegania i z odzyskaną pewną pulą własnej energii, talentów i potencjałów już nie jesteś tym samym człowiekiem zanim przekroczyłeś próg naszego życia. My nie jesteśmy tymi samymi ludźmi od momentu, kiedy ty przekroczyłeś nasz próg.
To pierwsza taka terapia, która działa na zasadzie symbiozy, każdy z nas zyskuje. Każdy z nas samorealizuje siebie. Nie ma mowy o wypaleniu terapeuty ani terapeutyzowanego. Wszyscy mamy jeszcze więcej zapału do pracy.
Zobaczcie sami jaka siła płynie z obrazów namalowanych w zmienionym stanie świadomości i jaką siłę zyskało pomieszczenie, w którym odbyła się terapia. To jest niewiarygodne. Sama jestem zaskoczona jak wielką moc ma to narzędzie pracy.
Zresztą…... taka jest też prawda, że odkryłam go i opracowałam wraz z mężem, właśnie kiedy sami byliśmy w innym stanie świadomości. Tylko wyjście poza logiczny umysł daje genialne rozwiązania i genialne nowe metodyki pracy uszyte na miarę współczesnych czasów.
Serdecznie zapraszamy na naszą nową stronę internetową DUCH ZIEMI The Power of Silence i pobłogosław nasze marzenia :)