KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

czwartek, 25 sierpnia 2016

SZCZERZE UŚMIECHAJ SIĘ DO ŻYCIA…


O tak, tak...szczerze uśmiechaj się do życia – słyszę głos mojego Boga w głowie.
Dlaczego?- pyta mój wątpiący umysł, który chce mieć ze wszystkiego korzyści i tym razem też ma w pytaniu taką intencję - co ja będę z tego miał? Roześmiałam się, kiedy tylko to pytanie powstało w mojej głowie. Kochany i tak cię uwielbiam - powiedziałam czule – ale może dałbyś już spokój. Nie we wszystkim musimy mieć korzyść, śmiej się po prostu razem ze mną dla samego śmiania.
No, nie wiem – odpowiedział, ale buzię miał już w uśmiechu od ucha do ucha.
I jak? – pytam z zaciekawieniem. To ma sens- odpowiedział - to jednak ma sens i korzyść!
Tak a jaką?- ciągnę dalej. Kiedy się uśmiecham, jestem spokojny o twoją przyszłość- odpowiedział – a ja ucałowałam go w sam środek jego mądrości, mówiąc: KOCHAM CIĘ !!!!