KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

czwartek, 23 sierpnia 2012

Przebudzona . Autor tekstu Magda B.


SiÄ™gnij po sÅ‚oÅ„ce Zdjęcie Seryjne - 12359123 

 CUDA I WIDY



Jeśli ktoś zastanawiał się nad tym czy cuda zdarzają się w dzisiejszych czasach, to ja mogę odpowiedzieć z pełną świadomością – TAAAK. Jeśli tylko, choć trochę się o to postarasz, wszystko jest możliwe, bo to siła twojej intencji jest najważniejsza i nie ważne jak ubierzesz ją w słowa czy to w formie afirmacji czy modlitwy, stosując metodę DROGA DO WOLNOŚCI, czy tak po prostu wypowiesz na głos życzenie.
Kiedyś sama w to nie wierzyłam, ale zachęcona do pracy nad swoim rozwojem duchowym postanowiłam wziąć los w swoje ręce i spróbować. Zaczęłam od sporządzenia listy rzeczy, które mnie denerwują u samej siebie i co chciałabym zmienić. Muszę przyznać, że wyszło tego sporo, więc to był dla mnie sygnał, aby zacząć działać. Kluczową rolę odegrała tutaj moja ukochana Biedroneczka i jej mąż - to oni byli moimi pierwszymi duchowymi nauczycielami, którzy wskazali mi drogę i przekazali wiedzę dając narzędzia pracy abym mogła wygrzebać się nie tylko z własnego dołka, ale też pomagać innym. W skrócie powiem, że w bardzo krótkim czasie niesamowite rzeczy zaczęły dziać się wokół mnie, nagle otworzyły się nowe możliwości, pewne przeszkody przestały być problemem, nieżyczliwi ludzie zaczęli być dla mnie niewidzialni a ja dla nich. Zaczęłam patrzeć na świat inaczej, dostrzegać rzeczy, które zawsze mnie otaczały tyle, że ja ich nie dostrzegałam, patrzeć na znaki i wyciągać z nich informację, jaka miała mi być przekazana. Mój wybuchowy temperament został znacznie ujarzmiony, choć po dziś dzień zmagam się z nim od czasu do czasu, bo daje się we znaki, a i ludzie, których napotykam są zupełnie inni i co ciekawe często proszą mnie o pomoc w swoich codziennych bolączkach. Pamiętam, że kiedyś zapytałam Biedroneczkę, dlaczego uczy mnie tego wszystkiego a w odpowiedzi usłyszałam, „ Bo wiem, że przekażesz tę wiedzę dalej, pomagając innym” i nie pomyliła się.
Gdy tylko wypróbowałam oczyszczania na sobie, postanowiłam popracować nad moja najbliższą rodzinką. Za największy sukces uważam pomoc mojej mamie w pokonaniu nałogu palenia papierosów. Ona nawet nie chciała rzucić tego świństwa, żadne prośby, błagania czy krzyki nie pomagały, więc postanowiłam wziąć ją w obroty oczyszczania duchowego i tak po kilku tygodniach, ku zdziwieniu wszystkich, mamuśka po prostu z dnia na dzień przestała palić twierdząc, że to już jej nie służy. Następnie kolej przyszła na moich przyjaciół, a że nie mam ich zbyt wielu z własnego wyboru, postanowiłam pomóc mojej przyjaciółce, która zmaga się z wieloma prawnymi i finansowymi problemami. Po pierwszych tygodniach oczyszczania wiele spraw ujrzało światło dzienne, z biegiem kolejnych tygodni sama zdecydowała zakończyć toksyczny związek z człowiekiem, który niszczył ją psychicznie a w sprawach finansowych w najmniej oczekiwanym momencie pomógł jej ojciec, z którym przez większość życia nie miała w ogóle kontaktu. Sama przyznała, że przy regularnej pracy nad sobą metodą DROGA DO WOLNOŚCI, niemożliwe staję się możliwe, a cuda zdarzają się każdego dnia i choć sama ma jeszcze wiele do przepracowania może potwierdzić, że im mocniejsza intencja, tym szybszy rezultat.
Widząc efekty u bliskich mi osób postanowiłam poszerzyć swoją wiedzę o literaturę a moimi ulubieńcami stali się: Louis Hay, Osho, Barbara Berger, John Murphy itp. Pomyślałam, że można pracować nad własnym rozwojem z podwojona siłą stosują Freedom Spirit Healing  i wypowiadając lub pisząc afirmacje, które mnie osobiście dają siłę i przekonanie, że siła naszych myśli jest potężna a im szybciej nauczymy się nimi kierować, tym lepiej będzie się nam żyć wedle listy życzeń sporządzanej przez nas nie raz. Sama założyłam zeszycik z afirmacjami i co pewien czas zapełniam go nowymi pomysłami wedle potrzeb. Jeśli na przykład chcesz wzmocnić wiarę w siebie, swój rozwój, sukces i bogactwo duchowe czy utemperować swój charakterek lub pocieszyć samego siebie czy bliskich twemu sercu, zachęcam do ułożenia afirmacji w ten deseń:
„ Jestem silną kobietą, asertywną i pewną siebie. Sukces to moje drugie imię a pogoda ducha towarzyszy mi każdego dnia. Dobry humor, radość i szczęście udziela się innym a zadowolenie, wesołość, życzliwość, łagodność i wyrozumiałość to trwały stan mojego ducha. Jestem za to Ci wdzięczna Boże, każdego dnia, każdej godziny i w każdym momencie.”

„ Przetrwam tą ‘ciemną noc’ z wiarą w sercu i modlitwie na ustach wiedząc o tym, że pod koniec tego czasu zapala się światło wskazujące nową ścieżkę. Oddaję się w ręce Boga, bo w nim znajduję spokój i siłę. Jestem przekonana, że wartość modlitwy mierzy się nie czasem, lecz siłą intencji a ja przecież pragnę tak bardzo i całą sobą, bo mam dla kogo żyć.”

„ Moja podświadomość zna odpowiedź na każde nawet najbardziej zawiłe pytanie i z pewnością zareaguje na moje rozbiegane myśli. Już dziękuję i bardzo cieszę się, że nieskończona inteligencja mojej podświadomości podsuwa mi najlepsze rozwiązanie w tej sytuacji.”

Takie afirmacje powtarzane kila lub kilkanaście razy dziennie prowadzą do cudów i widów. Nie będziesz musieć czekać długo na ich rezultaty, więc zachęcam do pracy a wtedy świat wokół Ciebie stanie się lepszy, piękniejszy, a Ty spokojniejszy i nie będziesz mieć potrzeby narzekać na wszystko i wszystkich na około. Zacznij od siebie, zacznij od dziś a różowe światło, które wypełni Twoje życie pozwoli Ci na pełnie szczęścia i poczucie spełnienia.


Słowa podziękowania i wdzięczności dla moich nauczycieli duchowych – M&J


Wiecie kochani, że jesteście dla mnie HEAVEN SENT ANGELS. Jestem Wam wdzięczna za tą ogromną wiedzę, jaką mi przekazujecie, każdą chwilę spędzoną ze mną, każdą historię opowiedzianą, każdą wskazówkę, podpowiedź, pomoc. Dziękuję Wam za wszystko i nie chcę wyobrażać sobie jak wyglądałoby moje życie gdybym Was nie spotkała.

DZIĘKUJĘ, KOCHAM WAS I ŚCISKAM MOCNO W MOIM SERCU!!!



AWAKEN
M.B.



Madziu i ja dziękuję za ten przepiękny tekst, za afirmacje pełne miłości ,za to , że jesteś i za to , że wiedzę niesiesz dalej i dalej.
Kochamy Cię .