KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

poniedziałek, 21 listopada 2011

SAMOSPEŁNIAJACE SIĘ PRZEPOWIEDNIE.

Czy wiesz, że utrzymywanie marzeń w przestrzeni Twojego umysłu powoduje ich realizacje w krótkim czasie?
To nic, że dziś masz dziurawe buty, długi , kredyty do spłacenia i pustkę w portfelu. To jest stan na dziś.
Jutro, pojutrze, za miesiąc sytuacja może ulec diametralnej zmianie.
Utrzymywanie marzeń,życie nimi, samonakręcanie ich to samospełniająca się przepowiednia.
Wiara czyni cuda, uwierzcie mi na słowo pisane. Wiem co mówię, bo właśnie w tej chwili, w tym momencie realizują się moje marzenia i plany. To nic, że mam czasem ściśnięte gardło skąd wezmę na czynsz i czy mi wystarczy na opłaty. To jest dziś. Kiedy wierzę, że do mojego życia tylko będzie dodawane, dzieją się cuda. Pojawiają się ludzie, sytuacje, które pozwalają mi jeszcze bardziej wierzyć, że jestem na właściwej drodze.
Po domu mam porozwieszane kartki, przypominacze czego chcę i czego pragnę.
Tablice marzeń z kolorowymi napisami i zdjęciami codziennie odświeżają obraz mojego przyszłego życia.
Kiedy mam chwilę zwątpienia i chcę coś zrobić wbrew sobie, spoglądam na nie i już wiem, że chcę tego co jest tam napisane.
Nigdy nie zapominaj o swoich marzeniach, nigdy nie daj lękowi wypchnąć cię z obranej drogi. Rób tylko to co sprawia ci radość i utrzymuje  w zadowoleniu.
Nie popełniaj proszę moich błędów, aby robić rzeczy, które kompletnie do Ciebie nie pasują tylko dlatego, że na dany moment nie widzisz innego rozwiązania.
Wycisz się, uspokój i słuchaj tylko serca co masz zrobić. Nikogo i niczego więcej a mogę obiecać ci sukces.


Zrób tablicę marzeń, powieś ją w widocznym miejscu i patrz, nasycaj zmysły, chłoń treści i niech się spełnia.
Życzę ci tego z całego serca.

                                                                                        Biedrona.


Z dedykacją i pozdrowieniami dla Pana Andrzeja. Głowa do góry, los ma to do siebie, że jest zmienny.
Jutro może przyjść lepszy dzień, proszę się nie poddawać. NIGDY W ŻYCIU.