KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

wtorek, 24 maja 2011

ŚWIADOME ODDYCHANIE.

Kochani, dziś poświęcę trochę uwagi świadomemu oddychaniu .  Energia Ziemi tak gwałtownie się zmienia, podwyższając swoje wibracje,że sposób odżywiania również się diametralnie zmieni. Będzie potrzebne lekkie wegańskie jedzenie a część ludzi przejdzie na odżywianie światłem. Nasze układy nerwowe już nie potrzebują jedzenia o niskich wibracjach a nasze ciała wołają o żywy i wysoko wibracyjny pokarm.
Jak się do tego przygotować, jak nauczyć ciało nowego sposobu pobierania energii właśnie będzie poniżej.
Co to w ogóle jest świadome oddychanie?
Ono właśnie potrzebna jest krótka definicja, choć nie znoszę niczego definiować ani  ograniczać słowem.
Świadome oddychanie to nic innego jak - oddychanie połączone z jego obserwacją i koncentracją uwagi na tym co się wtedy z nami dzieje. A dzieje się naprawdę bardzo wiele różnych fantastycznych rzeczy poczynając od uaktywnienia całego ciała  do wzmożonej pracy aż do poszerzenia przestrzeni aury nawet do 30 metrów i więcej w zależności od zaawansowania.. Może ktoś mnie zapytać- no ale co daje taka szeroka aura? Kochani daje to, że nasze siły witalne i życiowe są na wyższym poziomie , mamy w sobie więcej prany, światła  i natychmiast zaczynają się procesy samoleczenia w naszym organizmie na wszystkich poziomach( fizycznym, emocjonalnym, mentalnym) ale przede wszystkim daje to ,że nasze zapotrzebowanie na jedzenie maleje a apetyt spada niemalże do zera.
Dzielę się z wami tylko tym przez co sama przeszłam, czego spróbowałam i co mi służy.Ponieważ teraz jestem na etapie nauki swojego ciała aby energię potrzebną do życia czerpało przede wszystkim z powietrza i ze słońca stąd pomysł na ten post. Codziennie świadomie oddycham, robię kilka ćwiczeń, które aktywizują mi 3 podstawowe czakry tylko po to aby odstawić powoli jedzenie. Im więcej oddycham świadomie tym mniej jem i więcej mam sił. Moje ciało staje się lekkie i nie mam tu na myśli utraty kilogramów wręcz przeciwnie kilka kilo przytyłam tak jakby organizm dążył sam do idealnej dla siebie wagi. Nigdy wcześniej tak dobrze się nie czułam i nie wyglądałam tak  zdrowo.  Wszystkim serdecznie polecam takie oddychanie nie  po to aby przestać jeść ale po to aby żyć zdrowiej i z większą ilością sił do dyspozycji.
Poniżej wspaniały filmik , w którym  jest pokazany prosty sposób na świadome oddychanie. Polecam i mocno wszystkich ściskam i całuję.