KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

czwartek, 19 lutego 2015

Koty do adopcji

Wiosna coraz bliżej, widać jej pierwsze oznaki na mojej działce, można rzec niestety....., ponieważ coraz bliżej jest termin mojej przeprowadzki w inne miejsce a dzikie koty , które są coraz mniej dzikie nie mają jeszcze domu. Zostały dwa do oddania. Zośka i Księciunio. Te dzikie , których jest coraz więcej same dadzą sobie radę , tak czuję ale te dwa maluchy, raczej potrzebują domu choć przecież nie mam stu procentowej pewności czy tak faktycznie jest. Urodziły się tu na działce, były już jak ja tu przyszłam. Dokarmialiśmy je, opiekowaliśmy się nimi jak chorowały, zimowały w domu jak były mrozy no i bach stały się niepostrzeżenie domowe. Nie mogę ich wziąć z różnych powodów, głownie z jednego, jestem ciągle w drodze i nie wiem, gdzie wyląduję następnym razem, więc chcę znaleźć dla nich miejsce, gdzie spędzą miło życie. Kochają niezmiernie, chodzą za człowiekiem jak pies, ciekawskie, ufne wbrew kociej naturze. Są prawie dorosłe, mają 7 miesięcy i są dobrze ułożone. Nie powinno być z nimi kłopotów.
Zofia- kocia arystokratka, miła , delikatna, lubi mieć wyłączność:))) do ......właściwie wszystkiego a zwłaszcza miłości i opiekuna. Szuka kontaktu, zabiega o niego i lubi patrzeć w oczy człowieka, którego uzna za obiekt uwielbienia. Kocha łoża i bawełnianą pościel. Unika włochatych kocyków. Mięciutka sierść i trójkolorowe umaszczenie zlewające się w jedną trójbarwną masę czyni z niej prawdziwa piękność.




Księciunio- kiedyś filozof dziś sabaryta i hedonista. Uwielbia inne koty, stadny, miły ze skłonnością do uroczego flirtowania. Przepięknie umaszczony o długim mięciutkim włosiu i migdałowych okrągłych oczach. Jest mieszańcem po angielskim ojcu, arystokrata nieco w prostackim wydaniu z całym szacunkiem:)) Uwielbia jeść, niewybredny i zdystansowany do swojego angielskiego pochodzenia. Przytulanka, sponiewiera serca najbardziej zatwardziałym. Uwielbia wygodne fotele , koniecznie z mięciutkim posłankiem.






Jeśli ktoś ma ochotę na przygodę z tymi kociakami zapraszam do kontaktu. Można wziąć je razem a można też oddzielnie.
Mój nr telefonu: 722-37-44-55