KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

wtorek, 5 marca 2013

POWIEDZ MI KIM JESTEM.

Proszę, powiedz mi kim jestem?
Gdzie mam siebie odnaleźć i jak szukać ? Do szczęścia, brakuje mi jeszcze tylko jednego puzzla w układance, jak go znajdę, stanę mocno obiema nogami na ziemi i zacznę żyć. Tylko jak znaleźć siebie w dżungli napływających informacji?
Na pewno nie jestem myślą, którą przenika moje ciało, na pewno nie jestem stałą, przy której się tak upieram i której tak uporczywie szukam, na pewno nie jestem skończony, choć tak byłoby łatwiej.
Każdego dnia mogę stanąć przed lustrem i być kim chcę.  Mogę być miły a mogę być zły, mogę być mędrcem albo mogę być też głupcem i ignorantem, mogę być  poetą lub żebrakiem jeśli zechcę.
Mogę jeździć autem a mogę poruszać się rowerem lub na piechotę przemierzać świat.
To ja decyduje co zrobię dziś. Jeśli chcę będę smutny, jeśli zechcę wesoły. Jeśli mi się spodoba dokonam zemsty a jeśli zechcę wybaczę. 
To ja mam wybór.
Mówisz mi, że świat jest szary i zły a ja ci mówią, że kolorowy i wesoły. Komu uwierzysz, sobie czy mnie? Jaka będzie Twoja historia i w jakich ramach się zamkniesz?
A może dasz sobie wolność i namalujesz abstrakcyjny obraz swojego życia, bez schematów i z szaleństwem w tle?