KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

poniedziałek, 3 września 2012

Aleksandra, wielki talent , wspaniała artystka, moja inspiracja.


 

Po audycji w SPECTRUM ROZWOJU napisała do mnie wspaniała dziewczyna.
Mail , po mailu i z przelotnej znajomości zagościła w moim sercu. Mama dwóch pięknych córeczek, żona i artystka przez duże A. Weganka wraz z całą rodziną przechodzi na witarianizm.
 Prowadzi bloga : http://bamboszki-i-chodaczki.blogspot.com/ ,
gdzie promuje domowe nauczanie i twórcze zabawy z dziećmi.
Któregoś dnia Ola przysłała mi zdjęcia swojej twórczości . Tak się zachwyciłam, że postanowiłam kupić kilka zabawek z jej kolekcji, a że są bardzo piękne, niepowtarzalne i urocze postanowiłam pokazać je i wam, kochani.
Oto kilka zdjęć :

Rafka, która zachwyciła także mojego męża

Kucyk
Skrzynki ręcznie malowane:







Aniołki



Ola ma także talent literacki a tu mała próbka
"Poczytaj mi...”

Nim zgaśnie słońce i pójdzie już spać,
czy możesz mi, mamo, jeszcze chwilkę dać?
Usiądź obok, na rogu łóżka.
Przykryj mnie kołdrą,
popraw poduszkę.
Książkę do ręki weź,
w Krainę Fantazji nieś.

Zobacz, Pan Księżyc zerka przez firankę.
Nawet gwiazdki czekają na bajkę-kołysankę.
Najwyższa już pora na zasypianie.
Najwyższa już pora na mamy czytanie!

Nie włączaj telewizora - to nie to samo!
Poczytaj mi, mamo.

Gdy dzień zasypia i budzi się noc,
chcę w głos twój się wtulić, jak w ciepły koc.
Niech niesie bezpiecznie,
hen, w świat nieznany,
twój głos kochany.

Pogłaszcz mnie, tato, czule po głowie
i trzymaj mnie mocno za rękę.
I czytaj, i czytaj, i czytaj mi, proszę,
tę senną piosenkę.

Oddam ci wszystko, co mam, właśnie za to.
Poczytaj mi, tato.

Oleńko życzę Ci wielu sukcesów, artystycznych wystaw, wydanych książek dla dzieci i realizacji siebie.