KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

czwartek, 18 lutego 2016

Dusza.

Dusza rządzi a ty wykonujesz jej zlecenia”.

O naprawdę tak powinno być? Jakoś to zdanie wytrąca mnie z równowagi. To ja chciałabym się duszą zaopiekować, dopuścić ją do głosu, posłuchać co do mnie mówi ale jako główne i ważniejsze „Ja”. To ja chce grać jednak z całym szacunkiem dla duszy główne skrzypce, a duszę traktować co nieco instrumentalnie. Dusza może mi podpowiedzieć jak osiągnąć to co „Ja” chce. Może być jedynie wróżką, która doradza ale żeby jej oddać stery no to chyba jakiś żart. Co by wtedy „ Ja” robiło? Z dyrektora spadłoby na posadę szarej eminencji?

Ojoj……zabolało?
Utrata władzy, podporządkowanie, ale to nie tak……..
Dusza nie ma w swoim zamiarze niczego ci odbierać, wręcz przeciwnie ana chce ci dać…...więcej życia, więcej możliwości, więcej radości i więcej lekkości.
Jedyne czego dusza chce, to wyrażać ciebie w całości. Wyrażać się przez ciebie i dla ciebie.
Daj jej tylko możliwość a ona pokarze ci jak dobrze żyć. Nie będzie rządzić, będzie współpracować. Da pomysł a ty zorganizuj wszystko, aby się wydarzył. Bądź logistykiem a dusza kreatywnym pracownikiem twojego życia. Nikt nic nie traci, przeciwnie wszyscy zyskują.