KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

poniedziałek, 30 czerwca 2014

KURS JASNOWIEDZENIA -
w dniach 11 - 13 lipca 2014 
II termin 18 - 20 lipca 2014

Na zachętę opinia kursantki :))


Spotkanie z przestrzenią jasnowidzenia.

To co tam było,
to co Nam się zdarzyło
nie do opisania, mówię Wam .
To wiele znaczyło ,
to wiele zmieniło....lalalalala..:)
Tak, tak tam było, zero powagi, zero czarnych kotów i magicznej kuli :) zero latania na miotłach,
no dobrze może trochę latałyśmy w obłokach, słuchając pięknych treści wypływających z Nas.
Nie było kuli i innych gadżetów bo to co przychodzi podczas jasnowidzenia jest w Nas.
Wróciłam do domu, mojego prawdziwego domu.
Spotkałam pięknych ludzi, którzy żyją prawdą , którą mówią.
I to prawda nie zostaniesz po tych warsztatach mistykiem :)
Te warsztaty Cię uziemią. Mnie uziemiły i przez to poczułam, że jestem Człowiekiem, wreszcie :)
Człowiekiem zwyczajnym.
A co taki człowiek umie?
Proszę:
  • widzi oczami
  • smakuje
  • wącha ; poznaje zapachy
  • dotyka i czuje
  • widzi, słyszy, czuje duszą
  • wie, odczytuje wiedzę kosmosu , świata: szczytuje ją każdego dnia z wszystkiego co go otacza
To wszystko pozwala mu być w pełni człowiekiem z wszystkimi jego atrybutami i pozwala mu widzieć cuda codziennie.
Człowiek, który dotyka przestrzeni jasnowidzenia nie będzie marudził że świat jest nudny i zły, bo w prostych rzeczach dnia codziennego odkryje cud istnienia.
Te warsztaty wcale nie wyniosą Was na piedestał, nie będziecie lepsi od innych ludzi, którzy np. pieką chleb, sprzątają , wywożą śmieci, gotują, pracują w biurze...
Nikt na warsztatach nie po mizia Waszego EGO :)
Bo to nie ono będzie tam ważne tylko TY prawdziwy, zwyczajny, piękny człowiek, który poprzez wszystkie swoje zmysły przyszedł doświadczyć cudów tego świata.
W spotkaniu z Moniką jest pięknie, cieszę się że spotkałam ją na swojej drodze i sprowadziła mnie na ziemie :)
Pozdrawiam i przesyłam miłość

Ani