KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

piątek, 20 stycznia 2012

CZYM SOBIE ZASŁUŻUŁAM NA TYLE MIŁOŚCI I WSPARCIA?

To jakaś magia, jakby Święta Bożego Narodzenia trwały nieprzerwanie przez cały czas. Prezenty, małe i duże dowody ludzkiej pamięci, przesłane słowa, wiersze, pocztówki z pięknymi obrazami.
Nie mogę uwierzyć, że mi się to przytrafia. To jakaś magia, ktoś zaczarował mój świat i żyję w krainie czarów.
Mam nadzieję ,że Alicja nie będzie miała nic przeciwko.
Kochani, wszystkim dziękuję za dowody pamięci, miłości , wsparcia.
Jestem tym oszołomiona i pijana ze szczęścia.
Krysiu z mojego kochanego bloga http://flyashighaseagles.blogspot.com/  dziękuję za przepiękna kartkę.
Filcareczko, dziękuje za wiersze i innym za wszystkie dowody pamięci.