KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

sobota, 20 sierpnia 2016

KIEDYŚ, KTOŚ POWIEDZIAŁ…...


Kiedyś ktoś powiedział: „Szczęśliwy ten, kto spotka w swoim życiu podobnie myślących i odczuwających świat”. A ja przeczytałam te słowa umieszczone na pięknym obrazku, kilaka lat lub kilkadziesiąt później. Kto by to liczył, kiedy wypłynęły z głowy mędrca?
Pięknie wybrzmiały ale…. 
Pomyślałam – Boże jakie to nieszczęście żyć wśród swoich klonów! Nic nie zainspiruje, nic nie podnieci i nic nie zachęci do poznania siebie z innej strony. Toż to maja twórcza i poznawcza śmierć - oczywiście z przymrożeniem oka. 
Kiedyś, gdzieś przeczytałam również i takie słowa : „ Nieszczęśliwy ten, co ma tych samych przyjaciół przez całe życie”. Wtedy tego nie zrozumiałam. Obruszyłam się nawet, jak ktoś mógł napisać taki nonsens. Ale dziś, moja prawda jest przy tych słowach właśnie, bowiem na ten moment chcę różnorodności, wielobarwności i inspiracji. Chcę z pełną świadomością taplać się w różnicach. Okres, kiedy chciałam bliźniaków, skończył się - myślę że bezpowrotnie. Teraz chcę wyzwań, które przyniosą różniących się ode mnie ludzi. 
Kocham was podobnych sobie, rozumiem jak nikt inny, bo przecież ty to ja ale inspirują mnie ci, którzy są zgoła odmienni. Kocham ich tak samo mocno jak siebie i ciebie kochany bliźniaku...
Po prostu teraz uwielbiam różnice i chcę pięknie się różnić. Po co ? Myślę, że w tej różnorodności znajdę swoje nowe strony, pasje, inklinacje i co tam jeszcze? Nie wiem, to się okaże:)