KĄCIK PORAD

Jasnowidz Monika Sunflower Jakubczak.

Możesz kontaktować się ze mną:

biedronka2406@gmail.com

środa, 8 października 2014

Warsztaty i moje malowanie


 Moi mili już wkrótce warsztaty " Wchodzenia w Czystą Świadomość" 18-19 październik.
Zaczynamy o godzinie 11:00 w Dużym Dole koło Warszawy. Więcej informacji na 
http://metodaddw.pl/czysta-swiadomosc
Cena 600zł. Zapisy: biedronka2406@gmail.com
Tematem  przewodnim będzie " Budowanie przestrzeni dobrobytu".
Zapraszam:)

A tu poniżej moje malowanie a właściwie zabawa w kolory i kształty. Inspiruje mnie świat, artyści i ich wizje, codzienność i ja sama :))







"Drzewo istoty"








" Wiosenne maki"





"Tańczące w ogniu"


 "Gorąca krew"



 "Moja bajka:)"



 "Śpiewająca inaczej"


 " Aborygeńskie impresje- siła Ziemi"





 "Spokój orientu"


" Ciekawskie maki"


"Makowe lato w pełni"


 " Łapacz dobrych snów"


 "Psychodeliczne tulipany:)"



 " Gorące hiszpańskie maki"


" Miłość na huśtawce"


" Romantyczne, zabajone różem"